• 21 նոյեմբեր, 2024
     Խաղը՝ սովորելու միջոց, «Մալխասյան» խոսքի զարգացման կենտրոն

    Խաղը՝ սովորելու միջոց, «Մալխասյան» խոսքի զարգացման կենտրոն

    Շուտով մոտենում է սեպտեմբերը, և սկսվելու է ուսումնական նոր տարին, որին սրտի թրթիռով սպասում են հատկապես առաջին դասարանցիները և նրանց ծնողները։ Ծնողներն անհանգստություններ ունեն երեխայի պատրաստվածության համար. արդյոք երեխան պատրաստ է, թե՞ ոչ։ Դպրոցին պատրաստվելու ժամանակն ավելի արդյունավետ օգտագործելու համար խորհուրդ է տրվում ավելի ինտենսիվ զարգացնել երեխայի հետևյալ հմտությունները, որոնք իրեն դպրոցում և ամբողջ կյանքում կօգնեն ավելի հեշտ յուրացնել ցանկացած գիտելիք և տեղեկություն:

    1. Տրամաբանություն
    2. Մանր մատորիկա
    3. Ինքնուրույնություն
    4. Հիշողություն
    5. Արագություն
    6. Կենտրոնացում
    7. Ուշադրություն
    8. Համբերատարություն

    Դե իհարկե այս ամենին նպաստում է խաղը։

    Կարևոր է խաղի միջոցով հետաքրքրություն առաջացնել շրջապատող միջավայրի նկատմամբ, ձևավորել բացահայտելու կարողություն, զարգացնել հետաքրքրասիրությունը, հնարամտությունը, երևակայությունը, սրամտությունը, ինքնատիպությունը, ճկունությունը, մտածողության լայնությունն ու խորությունը։ Խաղը հիմք է ստեղծում կրթական գործունեության համար։

    Հայ մեծ բանաստեղծ Հ. Թումանյանը գրել է. «Խաղը մանուկ մարդու բնական, օրգանական պահանջն է, նրա լրջությունն է, նրա էությունն է: Կյանքում ամեն բանի նա խաղով է մոտենում, դա նրա ձևն է, դա նրա մեթոդն է: Եվ ամեն բան, ինչ որ նրան տրվում է խաղով, ուրախությունով ընդունում է, հեշտ էլ յուրացնում`առանց ձանձրանալու, առանց հոգնելու»:

     

    Խաղ ՝ «Գտիր համապատասխանող պատկերը»

    Նպատակը՝ զարգացնել երևակայությունը, հիշողությունը, ուշադրությունը, արագ կողմնորոշվելու կարողությունը, ամրապնդել տարվա եղանակների մասին գիտելինքները։

    Անհրաժեշտ պարագաներ՝ տարվա  չորս եղանակները պատկերող նկարներ և դրանք բնորոշող փոքր քարտեր/ նկարներ։

    Ընթացքը՝ երեխաները  ընտրում են տարվա չորս եղանակները պատկերող նկարներ և սեղանին դրվում են փոքր քարտեր, որոնք բնորոշում են տվյալ եղանակ։ Երեխաները խաղում են և՛ անհատական, և՛ խմբերով։

    Խաղի կանոնը՝ երեխաները պետք է կարողանան տրված ժամանակի ընթացքում գտնել տարվա տվյալ եղանակը բնորոշող խաղաքարտերը և շարել նկարի տակ։ Հաղթում է այն երեխան կամ այն խումբը, որը արագ ու անսխալ է կատարում առաջադրանքը։

     

    Խաղ՝ «Ուրվագծել» 

    Նպատակը զարգացնել կենտրոնացումը, ուշադրությունը , տեսողատարածական կողմնորոշումը , աչք -ձեռք կապը, ձեռքերի համաձայնեցված շարժումները։

    Անհրաժեշտ պարագաներ՝ տարբեր պատկերներ, ձևեր ունեցող տարբեր առարկաներ , թուղթ, գրիչ։

    Ընթացքը՝ երեխան թղթի ցանկացած մասում դնում է առարկան և ուրվագծում։ Հետո դնում է մի կողմ և վերջում փորձում է հետ բերել առարկան և դնել ըստ համապատասխան  ուրվագծի։

    Կարելի է նաև հարցերի միջոցով ամրապնդել աջ ,ձախ ,մեջտեղ ,վերև ,ներքև հասկացությունները։

     

    Հեղինակ՝ Մարիաննա Խաչատրյան, Մանկավարժ

    «Մալխասյան» Խոսքի Զարգացման Կենտրոն

    Հեռ․ 044888312

    Հասցե՝ Ք․ Երևան, Մանթաշյան 41

    «Կորցրեց խոսելու ունակությունը», «Լեզուն կապ ընկավ»․․․

    «Կորցրեց խոսելու ունակությունը», «Լեզուն կապ ընկավ»․․․

    Նախորդը

    Մեկնաբանել

    Եղեք տեղեկացված

    Ձեր կարծիքը շատ կարևոր է մեզ համար, և Ձեր կողմից առաջադրված ցանկացած հարց, առաջարկ կամ դիտողություն պարտադիր արձագանք կստանա: