• 11 դեկտեմբեր, 2024
     Ինչ է գրաֆիկ դիզայնը

    Ինչ է գրաֆիկ դիզայնը

    Գրաֆիկական դիզայնը տեսողական հաղորդակցության միջոց է, այլ կերպ ասած՝ գաղափարների և իմաստների արտահայտում ստատիկ պատկերների, անիմացիայի, գծերի, չափի և տարածության, գույնի և հյուսվածքի, տառատեսակների միջոցով, որոնք կազմում են ամբողջական պատկերներ: Դիզայնի այս ուղղությունը համախմբում է կերպարվեստի, հոգեբանության և շուկայավարման հմտություններն ու արժեքները:

    Գրաֆիկական դիզայնի նպատակն է ստեղծել էսթետիկորեն հաճելի ապրանքներ, որոնք փոխանցում են գաղափար և պատմում պատմություն:

    Դիզայների առաջադրանքները ներառում են.

    • ընդգծել ապրանքի/ծառայության տարբերակիչ հատկանիշները՝ մրցակցային շուկայում դարձնելով ավելի լավ 
    • տրամադրել անհրաժեշտ տեղեկատվություն 
    • ստեղծել հուզական ազդեցություն մարդկանց վրա՝ առաջացնելով որոշակի պատկերներ նրանց երևակայության և հիշողության մեջ
    • նպաստել ապրանքի/ծառայության բրենդի բարձրացմանը և վաճառքների աճին
    • ստեղծել հաճելի և էսթետիկ միջավայր, որը ենթագիտակցորեն կդառնա առավելություն հաճախորդի համար

     Ինչ է գրաֆիկ դիզայնը

    Ինչու՞ է բիզնեսին անհրաժեշտ գրաֆիկական դիզայն

    Բիզնեսում գրաֆիկական դիզայնը հանդես է գալիս որպես հաճախորդի և ընկերության միջև կապի միջոց: Այն լուծում է մի շարք խնդիրներ.

    • Ապրանքանիշի ստեղծում, բրենդավորում. Կորպորատիվ պատկերանշանը, կորպորատիվ գույները, տառատեսակները և այլ տարրեր օգնում են մարդկանց արագ ու հեշտ փոխանցել անհրաժեշտ ուղերձները և տարբերել այն մրցակիցներից:
    • Ծառայությունների և ապրանքների ներկայացում. Պրոֆեսիոնալ դիզայների կողմից մշակված մարքեթինգային նյութերը օգտատերերին ծանոթացնում են ապրանքի առանձնահատկությունների և առավելությունների հետ:
    • Վաճառքի և շահույթի ավելացում: Գրաֆիկական դիզայնի օգնությամբ նախագծվում են գովազդային նյութեր, կոմերցիոն առաջարկներ, կատալոգներ՝ այն ամենը, ինչը խրախուսում է պոտենցիալ գնորդներին կապվել ընկերության հետ:
    • Ապրանքանիշի տեղեկացվածության բարձրացում: Գրաֆիկական դիզայները ընկերության համար ստեղծում է տարրեր, որոնց միջոցով օգտվողները հեշտությամբ ճանաչում են այն՝ կորպորատիվ գույներ, տառատեսակներ, գծապատկերներ և այլն:
    • Օգտագործողների համար ծառայությունների հարմարավետության բարելավում: Այսօր յուրաքանչյուր ընկերություն ունի կայք, հավելված կամ առնվազն էջեր սոցիալական ցանցերում: Գրաֆիկական դիզայնի օգնությամբ թվային արտադրանքները ոչ միայն ավելի գեղեցիկ են, այլև ավելի հասկանալի և հիշվող: Ճիշտ փաթեթավորմամբ ներկայացված ապրանքը/ծառայությունը միանշանակ զբաղեցնում է ավելի բարձր դիրքեր մրցակցային շուկայում։ 

     Ինչ է գրաֆիկ դիզայնը

    Գրաֆիկական դիզայնի տեսակները

    Գրաֆիկան մեզ շրջապատում է ամենուր՝ և իրական կյանքում, և թվային սարդոստայնում։ Այն ունի մի շարք նեղ ուղղվածություններ․

    • Ինքնություն/Բրենդինգ. Այս ուղղությունը վերաբերում է ապրանքանիշի կամ ապրանքանիշի դիզայնի տեսողական նույնականացմանը: Ինքնության ստեղծման նպատակն է որոնել առանձին ապրանքանիշի իմաստներ և վերածել դրանք ճշգրիտ պատկերների, որոնք թույլ են տալիս կապ հաստատել հաճախորդների հետ և մեծացնել շահույթը: Բրենդինգը ներառում է լոգոյի, տպագրության, գույների, պատկերների գրադարանի, գովազդային նյութերի, տպագիր արտադրանքի (այցեքարտեր, կորպորատիվ բլանկներ, բրոշյուրներ և այլն), կայքի և ապրանքանիշի այլ տեսողական բաղադրիչների համափարպակ ոճի մշակում:
    • Գովազդային գրաֆիկա. Այս ոլորտում մասնագիտացած դիզայներները տարբեր գովազդային նյութեր են ստեղծում շուկայում ապրանքանիշի կամ կոնկրետ ապրանքների առաջխաղացման համար: Նրանք կարող են զբաղվել թվային գովազդային արտադրանքներով (բաններ, ինֆոգրաֆիկա, շնորհանդեսներ) կամ տպագրություն (բացիկներ, թռուցիկներ, արտաքին գովազդ, բրոշյուրներ): Այստեղ հատկանշական է, որ դիզայները պետք է ակցենտը դնի հաճախորդի կողմից կոնկրետ ապրանքի կամ ծառայության, զեղչի, հատուկ առաջարկի արագ ընկալման վրա։ 
    • Օգտագործողի ինտերֆեյսի ձևավորում․ Գրաֆիկական դիզայնի այս ոլորտը զբաղվում է այնպիսի գործիքների ստեղծմամբ, որոնք ապահովում են օգտատերերի փոխազդեցությունը կայքերի, հավելվածների, խաղերի և այլ թվային արտադրանքների հետ՝ մենյու, կոճակներ, ձևեր, դաշտեր և այլն: Ինտերֆեյսի ձևավորումը պետք է լինի միևնույն ժամանակ գեղեցիկ, օրիգինալ, հարմար և հեշտ օգտագործման համար: Այս ոլորտում աշխատելու համար, բացի գրաֆիկական դիզայնի տեսությունից, պետք է իմանալ վեբ զարգացման սկզբունքները, UI/UX, հարմարվողականությունը։
    • Տպագիր և էլեկտրոնային հրատարակություններ. Այս ոլորտի մասնագետները զբաղվում են գրքերի, տեղեկատուների, թերթերի, ամսագրերի, բրոշյուրների, կայքերի և այլնի հրապարակումների ձևավորմամբ: Նրանց գործունեության մեջ մեծ դեր է հատկացվում տպագրությանը, լուսանկարների մշակմանը, նկարազարդումների ստեղծմանը կամ ընտրությանը: Հրապարակումների հետ աշխատելու համար դիզայները պետք է իմանա տպագրության կամ էլեկտրոնային միջավայրում տեղադրելու համար դասավորության պատրաստման կանոնները:
    • Փաթեթավորում. Այս ոլորտի մասնագետները մշակում են տարբեր ապրանքների վաճառքի, պահպանման և նույնականացման փաթեթավորման դիզայն՝ սննդամթերքից մինչև սարքավորումներ և էլեկտրոնիկա: Նրանց ջանքերի շնորհիվ տուփը, պայուսակը, շիշը, արկղը, տարան վերածվում է շուկայավարման լիարժեք գործիքի։ Փաթեթավորման դիզայներները պետք է հասկանան շուկայավարման և արդյունաբերական դիզայնի հիմունքները, կարողանան ընտրել տառատեսակներ, գունային համակցություններ, պատկերներ, իմաստներ՝ հաշվի առնելով ապրանքի առանձնահատկությունները և թիրախային լսարանի կարիքները:
    • Շրջակա միջավայրի ձևավորում. Գրաֆիկական դիզայնի այս ոլորտը զբաղվում է շրջակա միջավայրի ձևավորման գրաֆիկայի ստեղծմամբ՝ տներ, հասարակական շենքեր, փողոցներ, այգիներ, հրապարակներ և այլն: Նման տարրերը ներառում են նշաններ, ճանապարհային նշաններ և գրաֆիկական մանրամասներ՝ դիզայնի համար: Ինչպես նաև դիզայները կարող է մշակել գովազդային բաներներ, արձաններ կամ տարբեր բարդության ձևավորումներ՝ կախված մարքեթինգային պահանջներից։ 
    • Նկարազարդումներ/Իլյուստրացիա. Դիզայները կարող է ստեղծել տարբեր բարդության իլյուստրացիաներ, ֆոներ, իկոնաներ, ֆիգուրներ, դիագրամներ, տարբեր պատկերներ, որոնք կարող են օգտագործվել դիզայնի ցանկացած ուղղության մեջ։ Անհատական մշակված իլյուստրացիաները բավալան դժվար է կրկնօրինակել, հետևաբար դրանք դառնում են բիենդինգի անբաժանելի ու կարևոր տարրերից մեկը, իսկ հաճախորդները հեշտությամբ տարբերակում են՝ հեռու մնալով անալոգներից։ 

    Գրաֆիկական դիզայները կարող է մասնագիտանալ վերը նշված ոլորտներից մեկում կամ մի քանիսում:

    Ինչու գրանցել ընկերությունը yandex.map քարտեզում

    Ինչու գրանցել ընկերությունը yandex.map քարտեզում

    Նախորդը

    Մեկնաբանել