• 22 հունիս, 2024
     SMM-բրիֆ

    SMM-բրիֆ

    SMM-բրիֆը փաստաթուղթ է, որում հաճախորդը պատասխանում է մարքեթոլոգի համար կարևոր հարցերի: Մարքեթոլոգը նախորոք պետք է ուսումնասիրի հաճախորդի գործունեության ոլորտը, մրցակիցներին, և կազմի անհրաժեշտ հարցերի շարքը, որոնք կօգնեն հետագայում ճիշտ և արդյունավետ կազմակերպել մարքեթինգի ռազմավարությունը։ 

    Հարցերը սովորաբար բաժանվում են 3 կատեգորիայի.

    • ծանոթություն
    • առաջադրանքներ
    • բյուջե։

    SMM-բրիֆ, թվային մարքեթինգՆերկայացնում ենք SMM-բրիֆի 10 պարտադիր հարցեր, որպիսի հստակեցնենք հաճախորդի գործունեության զարգացման համար կարևոր հարցերը։

    1. Ի՞նչ է անում Ձեր ընկերությունը, նախագիծը։ Կարճ ներկայացրեք ստեղծման պատմությունը։
    2. Առկայության դեպքում ներկայացրեք հղումներ դեպի նախագծի կայքը և սոցիալական ցանցերը, ինչպես նաև կոնտակտային տվյալներ։
    3. Ձեր հիմնական մրցակիցները։ Եթե կան մրցակիցներ, որոնց մարքեթինգային լուծումները Ձեզ դուր են գալիս, խնդրում ենք կիսվել։
    4. Ո՞րն է Ձեր առավելությունը (կարևոր է հստակեցնել հաճախորդի տեսակետը, մոտեցումը, սակայն պարտադիր է, որ մարքեթոլոգը իրականացնի մրցակիցների ուսումնասիրություն պրոֆեսիոնալ գործիքների հիման վրա)
    5. Ով է Ձեր թիրախային լսարանը․ սեռը, տարիքը, հետաքրքրությունները, եկամուտը։
    6. Հիմնական խնդիրները, որոնք ցանկանում եք լուծել SMM-ի օգնությամբ։
    7. Աշխատե՞լ եք այլ գործակալությունների հետ, եթե այո, կնշեք աշխատանքում ինչն է Ձեզ դուր եկել, ինչը՝ ոչ։
    8. Ամսական որքա՞ն բյուջե եք նախատեսել SMM-մարքեթինգի համար. մասնագետի աշխատանքի և գովազդային բյուջեի համար։
    9. Նվազագույնը որքա՞ն ժամանակ եք ցանկանում համագործակցել, և երբ եք պատրաստվում սկսել:
    10. Ունեք արդյոք հստակ ցանկություններ կոնտենտի ստեղծման հարցում․
      Հստակ տեքստեր, կանոնադրություն, բաղադրություններ․․․
      Բրենդային գույները, պատկերները, մոդելներ։ 

    Նյութի հեղինակ՝ WebMagnet

    10 միֆեր SEO-ի մասին - WebMagnet

    10 միֆեր SEO-ի մասին - WebMagnet

    Նախորդը

    Ինչպես կազմել ռեզյումե / ինքնակենսագրական

    Ինչպես կազմել ռեզյումե / ինքնակենսագրական

    Հաջորդը

    Մեկնաբանել