SMM-բրիֆը փաստաթուղթ է, որում հաճախորդը պատասխանում է մարքեթոլոգի համար կարևոր հարցերի: Մարքեթոլոգը նախորոք պետք է ուսումնասիրի հաճախորդի գործունեության ոլորտը, մրցակիցներին, և կազմի անհրաժեշտ հարցերի շարքը, որոնք կօգնեն հետագայում ճիշտ և արդյունավետ կազմակերպել մարքեթինգի ռազմավարությունը։ 

Հարցերը սովորաբար բաժանվում են 3 կատեգորիայի.

  • ծանոթություն
  • առաջադրանքներ
  • բյուջե։

SMM-բրիֆ, թվային մարքեթինգՆերկայացնում ենք SMM-բրիֆի 10 պարտադիր հարցեր, որպիսի հստակեցնենք հաճախորդի գործունեության զարգացման համար կարևոր հարցերը։

  1. Ի՞նչ է անում Ձեր ընկերությունը, նախագիծը։ Կարճ ներկայացրեք ստեղծման պատմությունը։
  2. Առկայության դեպքում ներկայացրեք հղումներ դեպի նախագծի կայքը և սոցիալական ցանցերը, ինչպես նաև կոնտակտային տվյալներ։
  3. Ձեր հիմնական մրցակիցները։ Եթե կան մրցակիցներ, որոնց մարքեթինգային լուծումները Ձեզ դուր են գալիս, խնդրում ենք կիսվել։
  4. Ո՞րն է Ձեր առավելությունը (կարևոր է հստակեցնել հաճախորդի տեսակետը, մոտեցումը, սակայն պարտադիր է, որ մարքեթոլոգը իրականացնի մրցակիցների ուսումնասիրություն պրոֆեսիոնալ գործիքների հիման վրա)
  5. Ով է Ձեր թիրախային լսարանը․ սեռը, տարիքը, հետաքրքրությունները, եկամուտը։
  6. Հիմնական խնդիրները, որոնք ցանկանում եք լուծել SMM-ի օգնությամբ։
  7. Աշխատե՞լ եք այլ գործակալությունների հետ, եթե այո, կնշեք աշխատանքում ինչն է Ձեզ դուր եկել, ինչը՝ ոչ։
  8. Ամսական որքա՞ն բյուջե եք նախատեսել SMM-մարքեթինգի համար. մասնագետի աշխատանքի և գովազդային բյուջեի համար։
  9. Նվազագույնը որքա՞ն ժամանակ եք ցանկանում համագործակցել, և երբ եք պատրաստվում սկսել:
  10. Ունեք արդյոք հստակ ցանկություններ կոնտենտի ստեղծման հարցում․
    Հստակ տեքստեր, կանոնադրություն, բաղադրություններ․․․
    Բրենդային գույները, պատկերները, մոդելներ։ 

Նյութի հեղինակ՝ WebMagnet