Անկախ աշխատանքի բնույթից և մասնագիտությունից յուրաքանչյուրին անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքի հմտություններին։ Այս հմտություններին տիրապետելը մարդկանց տալիս է այն ինչին ձգտում են։

“Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business” դասընթացը նախատեսված է և սկսնակների և արդեն իսկ գործող վաճառքի մասնագետների համար, քանի որ բաղկացած է 2 փուլերից՝ Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար և Վաճառքի ռազմավարություն և թվային մարքեթինգ:

Ծրագիրը իր մեջ նաև ներառում է 25+ ավտոմատացման գործիքներ:

Ծրագրին կարող են մասնակցել

  • Ցանկացած մարդ, ով ցանկանում է առաջ շարժվել վաճառքի աշխարհում,
  • Սկսնակ կամ փորձառու վաճառողներ,
  • Վաճառքի տնօրեններ,
  • Կազմակերպության զարգացման պատասխանատուներ
  • Վաճառքի խորհրդատուներ,
  • Մարքեթինգի մասնագետներ,
  • Ձեռնարկատերեր և ստարտափերներ

Ծրագրի նկարագրություն
1․ Դասընթացի իրականացում
Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business
Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար (10 ժամ)

  1. Վաճառքի պատմություն և հոգեբանություն, վաճառքի տեսակները և հիմնական առանձնահատկությունները
  2. Ինչպե՞ս և ինչու՞ օգտագործել թվային գործիքները վաճառքում
  3. Վաճառքի, մարքեթինգի և սպասարկման կապը
  4. Վաճառքի նախապատրաստական փուլ – ինչպե՞ս և որտեղի՞ց
  5. IT Sales թե…?
  6. Վաճառքի ռազմավարություն և թվային մարքեթինգ
    (Sales course for professionals with 25+ automation tools)
  7. Ինչպես մշակել վաճառքի ռազմավարություն
  8. Buyer persona, value proposition canvas
  9. Վաճառքի և սպասարկման ժամանակակից մեթոդներ, ավտոմատացման անհրաժեշտություն
  10. LinkedIn էջ վաճառքի համար՝ ստրատեգիա, ալգորիթմներ, АI լուծումներ
  11. Ինչպես ընտրել lead generation և CRM ճիշտ գործիքներ, լավագույն 10 գործիքները
  12. Վաճառքի ավտոմատացման 5 գործիք
  13. Saleսforce, Linkedin
  14. Սպասարկման ավտոմատացման 5 գործիք
  15. Hubspot, active champain
  16. Ավտոմատացված զանգեր, սառը/տաք զանգեր
  17. Գրագետ էլեկտրոնային հաղրոդագրությունը բիզնեսում
  18. Էլ. նամակների ավտոմատացման գործիքներ, ինչպես խուսափել spam
  19. Վաճառքի և մարքեթինգի ստրատեգիա, սինխրոնիզացում
  20. Մարքեթինգը սոց.ցանցերում, ալգորիթմեր, թրենդեր
  21. Մարքեթինգային քարոզարշավ, հայտարարություններ, գովազդ: SEO ռազմավարության նախնական քայլեր
  22. Գրագետ կոնտենտի մշակում, կոնտենտի ավտոմատացման գործիքներ
  23. Թվային մարքեթինգի լավագույն օրինակներ և ձախողումների վերլուծություն

2․ Որակավորման շնորհում
3․ CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն
4․ Կապ գործատուների հետ (*ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար)

 

Ժամանակացույց

Մեկնարկ՝ փետրվար 22
Ամբողջ ծրագրի տևողություն՝ 50 ժամ, 2-2.5 ամիս:
Օրեր՝ երեքշաբթի, հինգշաբթի
Ժամը՝ 19։00-21։30
Վայրը՝ Եկմալյան 1/1

Ձեր ներդրումը՝
Ամբողջ ծրագրի արժեքը՝ 200.000 դրամ (2 ամսում վճարելու հնարավորությամբ, յուրաքանչյուր ամսվա համար՝ 100.000 դրամ)

Միայն 1 հատվածի՝ «Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար» արժեքը՝ 50.000 դրամ

Դասընթացավար՝ Անուշ Ափիկյան, Sales team lead, SoftConstruct (Ucraft)
Գրանցվեք հղումով https://quickstart.am/hy/training-registration/
Ծանոթացեք մանրամասներին https://bit.ly/3se3yBT