«Կազմակերպություններ» բաժինը նախատեսված է ներկայացնելու հայ ձեռներեցների հիմնած ընկերությունները, ապրանքատեսականին կամ մատուցվող ծառայությունները, նպաստելով նրանց առաջխաղացմանը հատկապես որոնողական համակարգերում։
«Կազմակերպություններ» բաժնում գրանցվելու կարևորագույն պայմանն է, որ հիմնադիրը պետք է լինի ՀԱՅ։
Հայկական ընկերությունների միասնական հարթակում հաճախորդը կարող է ստանալ լիարժեք տեղեկություններ, ծանոթանալ ապրանքներին կամ ծառայություններին, ինչպես նաև ունենա արագ կապ հաստատելու հանարավորություն տվյալ ընկերության հետ։
«Կազմակերպություններ» բաժնում գրանցվելու ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ՝
Կազմակերպության լիարժեք ներկայացում․
- Գործունեություն
- Առավելություններ
- Ծառայություններ
- Բրենդներ
- Նկարներ
- Կոնտակտներ
- Հղում
Կազմակերպությանը ներկայացնող էջը տեղադրման պահից հասանելի է դառնում աշխարհի ցանկացած կետից, ցանկացած պահի և չունի ժամկետներ․․․ (Նյութը հեռացվում է միայն պատվիրատուի պահանջով կամ «Մագնետ» ՍՊԸ տնօրինության որոշման դեպքում):
hoonch.am պորտալի կազմակերպության էջ գրանցելու համար անհրաժեշտ է անցնել հղումով՝
լրացնել բոլոր պարտադիր դաշտերը, որից հետո մեր աշխատակիցները կապ կհաստատեն Ձեզ հետ նշված կոնտակտային տվյալներով և կկազմեն էջը։
Կազմակերպության էջը եռալեզու է՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն։
Կազմակերպության էջի կառուցվածքը․
- Ընկերության լիարժեք անուն, լոգո
- Ընկերության հիմնադիրը կամ հիմնադիրները, անուն, ազգանուն, մասնագիտություն, պաշտոն
- 1 հղում
- Ընկերության ստեղծման և գործունեության պատմություն
- Առաքելություն, տեսլական
- Հիմնական ծառայություններ կամ ապրանքներ, նկարագրություն, նկարներ
- Ինչ խնդիր է լուծում հասարակության համար
- Ինովացիաներ կամ յուրահատկություն
- Ապագայի ծրագրեր
- Լուսանկարներ / Կարճ տեսանյութ
- Կոնտակտային տվյալներ՝ հասցե, հեռախոսահամար, սոց․ էջեր, հղում
- Նկարների ընդհանուր քանակը՝ 4-6
Օգուտներ․
1. Ավելի շատ վստահություն բրենդի նկատմամբ - Հաճախորդը տեսնում է, որ բիզնեսը ներկայացված է վստահելի հարթակում։ Դա աշխատում է որպես երաշխիք, որ բրենդը իրական է, գործող է և գնահատված է ուրիշների կողմից։
2. Մանրամասն տեղեկատվություն՝ հասանելի և պարզ լեզվով - Ի տարբերություն գովազդային հայտարարությունների, hoonch.am-ում ներկայացված պատմությունները խորքային են։ Հաճախորդը կարող է լավ ճանաչել բրենդի արժեքները, գործունեությունը, հիմնադիրներին։
3. Հաճախորդների կողմնորոշման հնարավորություն - Հաճախ մարդիկ շփոթվում են՝ ումից գնել, ում վստահել։ Բովանդակային ներկայացումը օգնում է հասկանալ, արդյոք տվյալ բիզնեսը համապատասխանում է իրենց կարիքներին։
4. Կապ է ստեղծվում բրենդի հետ՝ էմոցիոնալ մակարդակում - Երբ կարդում են կազմակերպության պատմությունը կամ հիմնադրի անցած ճանապարհը՝ փոխվում է նաև հաճախորդի վերաբերմունքը, ուժեղանում է հավատարմությունը և հաճախ վերածվում է կրկնվող գնումների։
5. Հեշտ հղումներ, կոնտակտներ, սոց․ մեդիա, ծառայություններ - Երբ կազմակերպությունը կարճ և լիարժեք ներկայացվում է մի վայրում, հաճախորդը ժամանակ չի կորցնում տարբեր հարթակներում փնտրելով իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիան։ Այս մոտեցումը խնայում է հաճախորդի ժամանակը և ցույց է տալիս կազմակերպության պրոֆեսիոնալիզմը։
6. Դիրքավորում և հիշվողություն - Երբ բրենդը ներկայացվում է որպես պատմություն՝ իրական դեմքերով, արժեքներով, նա առանձնանում է մրցակիցներից, հիշվում և դառնում վստահելի։
7․ Մշտական թվային ներկայություն - Հոդվածը հարթակում մնում է մշտապես, և բրենդը շարունակում է ստանալ դիտումներ, հղումներ, այցելություններ, նույնիսկ ամիսներ անց։
8․ Հոդվածները ունեն բարձր SEO օպտիմիզացում, հետևաբար արագ հայտնվում են որոնողական համակարգերում (Google, Yandex, Bing...) - hoonch.am կայքում հրապարակվող նյութերը գրվում, մշակվում են այնպիսի ձևով, որ որոնողական համակարգերը հեշտությամբ գտնում և ցուցադրում է դրանք որոնման արդյունքներում։
9. Վստահելի աղբյուրներում ներկայությունը կարևոր AI-ի համար - AI համակարգերը (օր.՝ ChatGPT, Gemini) սովորաբար չեն առաջարկում ընկերություններ անհայտ հարթակներից։ Բայց եթե բրենդը ներկայացված է ճանաչված հարթակում՝ այն բարձրանում է նաև AI-ում առաջարկման հնարավորության մեջ։ Օրինակ՝ «Ինչ բիզնեսներ կան Երևանում, որոնք առաջարկում են ծնողների աջակցություն» → եթե hoonch.am-ում նման բովանդակություն կա՝ AI-ը կարող է ներառել տվյալ բրենդը։ - Պատասխանը՝ ChatGPT
Ամփոփում՝ hoonch.am-ում ներկայության արժեքը
Վստահություն - Հարթակն օգնում է ամրապնդել վստահելիությունը
Տեսանելիություն - Google, AI, սոց․ մեդիա տարածում
SEO - Օգուտ հիմնաբառերից, հղումներից, կառուցվածքից
Արհեստական Բանականություն - ԱԲ-ում առաջարկման հնարավորություն, էմոցիոնալ կապ
Նոր լսարան - Հարթակի հետևորդներն ու այցելուները դառնում են պոտենցիալ հաճախորդներ
Մարքեթինգային ակտիվ - Հոդվածը կարող է օգտագործվել կրկնակի՝ տարածվելով սոցիալական կայքերում, կամ հաճախորդի կայքում
Հարցերի, առաջարկների դեպքում, կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ։
Պատրաստի նյութերը, նկարները պետք է ուղարկել anna@hoonch.am էլ․ հասցեին։
Add comment