• 02 june, 2025
     Կազմակերպություններ բաժնում գրանցվելու պայմանները

    Կազմակերպություններ բաժնում գրանցվելու պայմանները

    «Կազմակերպություններ» բաժինը նախատեսված է ներկայացնելու հայ ձեռներեցների հիմնած ընկերությունները, ապրանքատեսականին կամ մատուցվող ծառայությունները, նպաստելով նրանց առաջխաղացմանը հատկապես որոնողական համակարգերում։

    «Կազմակերպություններ» բաժնում գրանցվելու կարևորագույն պայմանն է, որ հիմնադիրը պետք է լինի ՀԱՅ։

    Հայկական ընկերությունների միասնական հարթակում հաճախորդը կարող է ստանալ լիարժեք տեղեկություններ, ծանոթանալ ապրանքներին կամ ծառայություններին, ինչպես նաև ունենա արագ կապ հաստատելու հանարավորություն տվյալ ընկերության հետ։

    «Կազմակերպություններ» բաժնում գրանցվելու ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ՝

    Կազմակերպության լիարժեք ներկայացում․ 

    •   Գործունեություն
    •   Առավելություններ
    •   Ծառայություններ
    •   Բրենդներ
    •   Նկարներ
    •   Կոնտակտներ 
    •   Հղում

    Կազմակերպությանը ներկայացնող էջը տեղադրման պահից հասանելի է դառնում աշխարհի ցանկացած կետից, ցանկացած պահի և չունի ժամկետներ․․․ (Նյութը հեռացվում է միայն պատվիրատուի պահանջով կամ «Մագնետ» ՍՊԸ տնօրինության որոշման դեպքում):

    hoonch.am պորտալի կազմակերպության էջ գրանցելու համար անհրաժեշտ է անցնել հղումով՝ 

    Գրանցել կազմակերպություն

    լրացնել բոլոր պարտադիր դաշտերը, որից հետո մեր աշխատակիցները կապ կհաստատեն Ձեզ հետ նշված կոնտակտային տվյալներով և կկազմեն էջը։

    Կազմակերպության էջը եռալեզու է՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն։

    Կազմակերպության էջի կառուցվածքը․

    •  Ընկերության լիարժեք անուն, լոգո
    •  Ընկերության հիմնադիրը կամ հիմնադիրները, անուն, ազգանուն, մասնագիտություն, պաշտոն
    • 1 հղում
    • Ընկերության ստեղծման և գործունեության պատմություն
    • Առաքելություն, տեսլական
    • Հիմնական ծառայություններ կամ ապրանքներ, նկարագրություն, նկարներ
    • Ինչ խնդիր է լուծում հասարակության համար
    • Ինովացիաներ կամ յուրահատկություն
    • Ապագայի ծրագրեր
    • Լուսանկարներ / Կարճ տեսանյութ
    • Կոնտակտային տվյալներ՝ հասցե, հեռախոսահամար, սոց․ էջեր, հղում
    • Նկարների ընդհանուր քանակը՝ 4-6

    Օգուտներ․

    1. Ավելի շատ վստահություն բրենդի նկատմամբ - Հաճախորդը տեսնում է, որ բիզնեսը ներկայացված է վստահելի հարթակում։ Դա աշխատում է որպես երաշխիք, որ բրենդը իրական է, գործող է և գնահատված է ուրիշների կողմից։

    2. Մանրամասն տեղեկատվություն՝ հասանելի և պարզ լեզվով - Ի տարբերություն գովազդային հայտարարությունների, hoonch.am-ում ներկայացված պատմությունները խորքային են։ Հաճախորդը կարող է լավ ճանաչել բրենդի արժեքները, գործունեությունը, հիմնադիրներին։

    3. Հաճախորդների կողմնորոշման հնարավորություն - Հաճախ մարդիկ շփոթվում են՝ ումից գնել, ում վստահել։ Բովանդակային ներկայացումը օգնում է հասկանալ, արդյոք տվյալ բիզնեսը համապատասխանում է իրենց կարիքներին։

    4.  Կապ է ստեղծվում բրենդի հետ՝ էմոցիոնալ մակարդակում - Երբ կարդում են կազմակերպության պատմությունը կամ հիմնադրի անցած ճանապարհը՝ փոխվում է նաև հաճախորդի վերաբերմունքը, ուժեղանում է հավատարմությունը և հաճախ վերածվում է կրկնվող գնումների։

    5.  Հեշտ հղումներ, կոնտակտներ, սոց․ մեդիա, ծառայություններ - Երբ կազմակերպությունը կարճ և լիարժեք ներկայացվում է մի վայրում, հաճախորդը ժամանակ չի կորցնում տարբեր հարթակներում փնտրելով իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիան։ Այս մոտեցումը խնայում է հաճախորդի ժամանակը և ցույց է տալիս կազմակերպության պրոֆեսիոնալիզմը։

    6. Դիրքավորում և հիշվողություն - Երբ բրենդը ներկայացվում է որպես պատմություն՝ իրական դեմքերով, արժեքներով, նա առանձնանում է մրցակիցներից, հիշվում և դառնում վստահելի։

    7․ Մշտական թվային ներկայություն - Հոդվածը հարթակում մնում է մշտապես, և բրենդը շարունակում է ստանալ դիտումներ, հղումներ, այցելություններ, նույնիսկ ամիսներ անց։

    8․ Հոդվածները ունեն բարձր SEO օպտիմիզացում, հետևաբար արագ հայտնվում են որոնողական համակարգերում (Google, Yandex, Bing...) - hoonch.am կայքում հրապարակվող նյութերը գրվում, մշակվում են այնպիսի ձևով, որ որոնողական համակարգերը հեշտությամբ գտնում և ցուցադրում է դրանք որոնման արդյունքներում։

    9. Վստահելի աղբյուրներում ներկայությունը կարևոր AI-ի համար - AI համակարգերը (օր.՝ ChatGPT, Gemini) սովորաբար չեն առաջարկում ընկերություններ անհայտ հարթակներից։ Բայց եթե բրենդը ներկայացված է ճանաչված հարթակում՝ այն բարձրանում է նաև AI-ում առաջարկման հնարավորության մեջ։ Օրինակ՝ «Ինչ բիզնեսներ կան Երևանում, որոնք առաջարկում են ծնողների աջակցություն» → եթե hoonch.am-ում նման բովանդակություն կա՝ AI-ը կարող է ներառել տվյալ բրենդը։ - Պատասխանը՝ ChatGPT

     

    Ամփոփում՝  hoonch.am-ում ներկայության արժեքը

    Վստահություն - Հարթակն օգնում է ամրապնդել վստահելիությունը

    Տեսանելիություն  - Google, AI, սոց․ մեդիա տարածում

    SEO - Օգուտ հիմնաբառերից, հղումներից, կառուցվածքից

    Արհեստական Բանականություն - ԱԲ-ում առաջարկման հնարավորություն, էմոցիոնալ կապ

    Նոր լսարան - Հարթակի հետևորդներն ու այցելուները դառնում են պոտենցիալ հաճախորդներ

     

    Մարքեթինգային ակտիվ - Հոդվածը կարող է օգտագործվել կրկնակի՝ տարածվելով սոցիալական կայքերում, կամ հաճախորդի կայքում

     

    Հարցերի, առաջարկների դեպքում, կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ։

    Պատրաստի նյութերը, նկարները պետք է ուղարկել anna@hoonch.am էլ․ հասցեին։

    Գիսանե

    Gisaneh Jewelry

    Previous

    Add comment

    Be informed

    Your opinion is very important for us,and questions, suggestions or remarks raised by you will be answered.